2011. augusztus 16., kedd

Horgolt poháralátétek

Sajnos a kendőm több idő lesz, mint számítottam. Nappal nem nagyon tudok haladni vele a gyerekek miatt, mert ha leülök kötni, egyből szeretnének valamit, ami miatt fel kell állnom és hát egy csipkekötést nem lehet csak úgy letenni (legalábbis nekem, mert utána belezavarodok). Este ha meg már alszanak, akkor én is majd' elalszok a kötés fölött. Így majd valamikor nagyon sokára lesz kész. Nem is tudom mindig azt csinálni, mert hiányzik a horgolás. És úgy alakul, hogy kell ez-az...mint ezek a poháralátétek. A barátnőmnek készültek ajándékba. Jobb lett volna asztalon fényképezni őket, de asztal nem volt kéznél. A mintát innen vettem, pamutfonalból horgoltam.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek, Barátnő boldog lehet.
    Tény, hogy asztalra való, viszont milyen jó kis virágos rétet kreáltál!

    VálaszTörlés
  2. Remek ötlet és hasznos is nem mellékesen. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés