2011. augusztus 3., szerda

Addi

Igaz, hogy a kendővel még mindig nem készültem el, de véleményt tudok írni ettől függetlenül. Nagy összehasonlítási alapom nincs, mivel elég kezdő vagyok a témában, de ami rögtön feltűnt, hogy sokkal gyorsabban kötöttem vele. Először azt hittem, hogy biztos a csipke mintákkal ilyen jól lehet haladni. Aztán tovább indultak a tűk én pedig egy régi teflonos tűvel folytattam, és hát rendesen belassult a tempóm. Sokkal élvezetesebb volt az Addi tűkkel kötni. Fenntartásaim voltak a fém tűkkel kapcsolatban, azt hittem, hogy csúnya hangjuk van, hidegek és nehezek (ilyeneket ismertem eddig). Pozitívan csalódtam, nem volt csúnya hangjuk, sőt nagyon tetszett, nagyon könnyű és olyan szépen visszatükrözte a fonalat, hogy vizuális élménynek sem volt utolsó a kötés velük. A damil is nagyon jó, az eddig használt tűk jelentős részénél visszakunkorodott, összetekeredett, a kezemet csikizte, bizgerálta, az Addi tűk damiljával nem volt ilyen probléma. 

Ezer köszönet az 1001 fonalnak a lehetőségért, hogy kipróbálhattam!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése