2011. június 2., csütörtök

Horgolt táska kislányoknak

Megláttam egy képet egy hasonló táskáról és a gyönyörű 8 éves keresztlányom jutott eszembe róla. Gondoltam, hogy meghorgolom Neki. 
Horgoltam két oválist (ezzel mindig gondban vagyok, nem is lett teljesen egyforma a kettő, egyik egy picivel nagyobb és szebb, szabályosabb, de összeállítva már nem feltűnő a különbség és a véznább került hátulra. Majd meghorgoltam a táska oldalát-alját, összehorgoltam, cipzár került rá és a tetejének egy kört horgoltam, amit rávarrtam a hátuljára. Belsejébe közbélést vasaltam, hogy kevésbé nyúljon meg, az elejét meg kevés gyönggyel díszítettem. Normális képet még nem tudtam csinálni, mert ezzel párhuzamosan hirtelen kellett elkészítenem az ovónénik év végi ajándékát és kicsit szűkös lett az idő, a gyöngyöket átadás előtt pár perccel varrtam csak rá.


Még gyöngyök nélkül:



 Gyöngyökkel, az autóban a tulajdonos felé vezető úton:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése